České advokátní kanceláře zatím svět sociálních sítí spíše prozkoumávají. Vezmeme-li jako orientační vzorek například seznam finalistů žebříčku Právnická firma roku 2016, tak lehce přes polovinu z přihlášených kanceláří funguje více či méně aktivně alespoň na jedné ze známějších sociálních sítích - tedy Twitteru nebo Facebooku. Zkušenější v používání sociálních sítí jsou velké mezinárodní kanceláře, které tyto sítě často poutají i na svých webových stránkách.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111