Avšak současná právní úprava obsažená v zákoně o regulaci reklamy trpí značným množstvím výkladových obtíží, které mají za následek časté nepochopení ze strany jejich adresátů. Jaké jsou tedy zásady a limity současné právní úpravy regulace reklamy?
Obecné vymezení pojmu reklama prostřednictvím "neprávních" definic není a ani nemůže být zcela jednotné. Obecně je přijímán názor, že reklamou je jakákoliv placená či neplacená forma prezentace (či lépe propagace) konkrétního výrobku, služby, obchodní značky či obchodního subjektu, jejímž cílem je především zvýšení prodeje či budování obchodního jména, což více méně ilustruje šíři různých jednání, která je možné za reklamu považovat.1)
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 95 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



