Veškerá agenda související se správou spisů je činnost časově velmi náročná. Odborníci nalezli cestu, jak prostřednictvím informačních technologií celý proces zrychlit a zpřehlednit. Zdlouhavé zakládání spisů, jejich průběžné doplňování, aktualizace údajů, procházení, prohledávání, jsou každodenní realitou chodu každé advokátní kanceláře. Advokátní spis vám může vaši práci zpříjemnit a hlavně zajistit maximální efektivitu. Takový elektronický spis předně umožňuje vést přehlednou elektronickou evidenci všech případů, kterými se advokátní kancelář nebo advokát v rámci poskytování právních služeb aktuálně zabývá nebo v minulosti zabýval. Přehledně řadí informace o provedených úkonech, vede evidenci veškerého spisového materiálu a hlídá za vás lhůty a důležité termíny. Advokátní spis také reflektuje rozhodující orgány, přináší přehled řízení a souvisejících spisů. Možnosti jeho využití jsou ale mnohem širší. Samozřejmostí je kontrola insolvence, automatické sledování lhůt a termínů a vyúčtování právních služeb.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



