Snaha nabídnout svým klientům služby co nejbližší jejich požadavkům je ustáleným principem komunikace bank s nimi. Příjemné prostředí a osobní přístup jsou pro získání klienta důležité, ale nejdůležitější jsou - už z podstaty věci - stále nabízené produkty.
Je otázkou, zda by advokáti stáli o účet "advokát", kdyby ho banky nabízely. Pojmenování konkrétních služeb odpovídající zaměření cílové skupiny je i krokem ke zpřehlednění široké nabídky, to je postup osvědčený léty praxe. Nemá-li klient banky dost času na to, aby důkladně prostudoval její nabídku - a pokud by chtěl být důsledný, tak ještě nabídku dalších bank - možná sáhne po produktu, který ho naláká na název blízký jeho profesnímu zaměření.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později