Snaha nabídnout svým klientům služby co nejbližší jejich požadavkům je ustáleným principem komunikace bank s nimi. Příjemné prostředí a osobní přístup jsou pro získání klienta důležité, ale nejdůležitější jsou - už z podstaty věci - stále nabízené produkty.
Je otázkou, zda by advokáti stáli o účet "advokát", kdyby ho banky nabízely. Pojmenování konkrétních služeb odpovídající zaměření cílové skupiny je i krokem ke zpřehlednění široké nabídky, to je postup osvědčený léty praxe. Nemá-li klient banky dost času na to, aby důkladně prostudoval její nabídku - a pokud by chtěl být důsledný, tak ještě nabídku dalších bank - možná sáhne po produktu, který ho naláká na název blízký jeho profesnímu zaměření.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



