V následujícím příspěvku se budeme zabývat vybranými oblastmi, které se dotýkají užívání sociálních sítí zejména z pohledu firmy, a to pokud možno formou srozumitelnou i neprávníkům. Na tento spíše obecný článek navazují samostatné články, které se zabývají konkrétními podmínkami užívání významných sociálních sítí, kterými jsou Facebook, Twitter a LinkedIn.
UZAVŘENÍ SMLOUVY S PROVOZOVATELEM SOCIÁLNÍ SÍTĚ
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 95 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Petr Otevřel
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



