Ustanovení § 2 odst. 1 písm. g) zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele (dále jen "ZOS"), ač je na první pohled dosti nenápadné, má poměrně zásadní dopady na každodenní realitu spotřebitelského světa. Jestliže totiž výše uvedený zákon jako celek zavádí, respektive doplňuje jistý standard ochrany spotřebitele v ČR, jenž je mimochodem často možná až zbytečně vysoký, zmiňované ustanovení vyčleňuje určité skupiny podnikatelů pod jiný právní režim, se kterým samozřejmě souvisí i jiná úroveň ochrany spotřebitele, jenž s nimi vstoupí v obchodní styk.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



