1) PŘÍCHOD KLIENTA DO KANCELÁŘE
Již první příchod klienta do kanceláře by měl být pevně formálně uchopen s cílem získat maximální množství informací a vyhnout se jejich pozdějšímu zdlouhavému a pro klienta obtěžujícímu doplňování.
Záznam o novém klientovi by měl obsahovat:
identifikaci a kontakty příjemce právních služeb (pro koho jsou poskytovány),
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 95 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



