V prvé řadě je třeba si uvědomit, že advokacie vykazuje mnohá specifika. V této specifické oblasti poskytování služeb nelze uplatňovat standardní postupy, možnosti marketingu, reklamy a PR v advokacii jsou do značné míry omezené. Neznamená to však, že by nebylo možné nějakým způsobem vybočovat z řady a přesvědčit klienty, že právě naše advokátní kancelář je ta, kterou hledají.
1) Omezení stavovskými předpisy
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



