Během konference na 170 jejích účastníků mělo možnost diskutovat otázky využívání osobních údajů v internetové reklamě, problematiku cookies nebo legálnost reklamy v obsahu, který lze považovat za protiprávní. "Pro internetovou reklamu jsou osobní údaje klíčové. Marketingové společnosti analyzují náš pohyb na internetu a podle toho cílí obsah internetu na konkrétní uživatele. Jedním z cílů konference bylo prodiskutovat, jak se při těchto činnostech pohybovat v dovoleném právním rámci," konstatoval Zdeněk Kučera, advokát Baker & McKenzie a garant výuky právních předmětů na Fakultě informačních technologií ČVUT, který konferenci předsedal. "Základem pro tyto činnosti je řádný souhlas uživatele s využitím jeho osobních údajů nebo s využitím cookies," konstatoval Kučera v úvodu konference - a právě cookies byly jedním z jejích nosných témat.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



