Společnost eMarketing CZ přitom Úřad pro ochranu osobních údajů pokutoval již loni. Tehdy dostala za opakované rozesílání nevyžádaných obchodních sdělení pokutu téměř půl milionu korun, protože ale s touto činností dále pokračovala, je současná sankce přísnější. Za rozeslání více než 300 spamů v rozporu se zákonem o některých službách informační společnosti jí nyní úřad uložil zaplatit 1,5 milionů korun.
„Společnost neprokázala, že adresáti rozesílaných sdělení poskytli souhlas s jejich zasíláním, ani nebylo prokázáno, že jde o zákazníky společnosti. Při stanovení výše sankce bylo přihlédnuto mj. k tomu, že si musela být s ohledem na předchozí kontrolu a vedené správní řízení vědoma, že její postup je nezákonný,“ uvedl mluvčí úřadu David Palát.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 40 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Kateřina Filipová
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



