Společnost eMarketing CZ přitom Úřad pro ochranu osobních údajů pokutoval již loni. Tehdy dostala za opakované rozesílání nevyžádaných obchodních sdělení pokutu téměř půl milionu korun, protože ale s touto činností dále pokračovala, je současná sankce přísnější. Za rozeslání více než 300 spamů v rozporu se zákonem o některých službách informační společnosti jí nyní úřad uložil zaplatit 1,5 milionů korun.
„Společnost neprokázala, že adresáti rozesílaných sdělení poskytli souhlas s jejich zasíláním, ani nebylo prokázáno, že jde o zákazníky společnosti. Při stanovení výše sankce bylo přihlédnuto mj. k tomu, že si musela být s ohledem na předchozí kontrolu a vedené správní řízení vědoma, že její postup je nezákonný,“ uvedl mluvčí úřadu David Palát.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 40 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později