Proč právě příklad SLA?
Podle "ITIL - výkladový slovník a zkratky v češtině", vydaného společností itSMF Czech Republic, o.s. (dále jen "Slovník ITIL"), je SLA "dohoda mezi poskytovatelem služeb IT a zákazníkem. Dohoda o úrovních služeb popisuje službu IT, dokumentuje cíle úrovní služeb a specifikuje odpovědnosti poskytovatele služeb IT a zákazníka. Jedna dohoda o úrovni služeb může pokrývat řadu služeb IT nebo více zákazníků". SLA je tedy smlouva, kterou se poskytovatel IT služby zavazuje poskytovat zákazníkovi služby v oblasti IT. Takovou službou může být např. připojení k internetu nebo odstraňování závad - incidentů, které se při používání softwaru vyskytnou.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 95 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



