Proč právě příklad SLA?
Podle "ITIL - výkladový slovník a zkratky v češtině", vydaného společností itSMF Czech Republic, o.s. (dále jen "Slovník ITIL"), je SLA "dohoda mezi poskytovatelem služeb IT a zákazníkem. Dohoda o úrovních služeb popisuje službu IT, dokumentuje cíle úrovní služeb a specifikuje odpovědnosti poskytovatele služeb IT a zákazníka. Jedna dohoda o úrovni služeb může pokrývat řadu služeb IT nebo více zákazníků". SLA je tedy smlouva, kterou se poskytovatel IT služby zavazuje poskytovat zákazníkovi služby v oblasti IT. Takovou službou může být např. připojení k internetu nebo odstraňování závad - incidentů, které se při používání softwaru vyskytnou.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 95 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později