Platforma představuje místo, prostřednictvím kterého mohou spotřebitelé a obchodníci napříč EU urovnávat spory z domácích i přeshraničních nákupů. Novinka má především odbourat obavy z nakupování po internetu od zahraničních obchodníků. "Jeden ze tří spotřebitelů už v minulosti narazil při on-line nakupování na problémy. Ale čtvrtina z nich nepodala stížnost – hlavně proto, že celý proces považovali za příliš dlouhý a bylo podle nich nepravděpodobné, že dospějí k uspokojivému řešení," uvedla eurokomisařka pro spravedlnost a spotřebitele Věra Jourová.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Alžběta Vejvodová
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



