Tuzemský trh se životním pojištěním se v posledních měsících výrazně propadl. Počet aktivních smluv na konci prvního čtvrtletí roku 2016 meziročně poklesl o 3,4 procenta, a počet nově uzavřených smluv klesl dokonce o 35 procent.
"Trh životního pojištění prodělal šok. Pád o 35 procent u nově sjednávaných smluv nemá na vyspělém trhu s rostoucí ekonomikou obdoby," shrnuje situaci Jiří Paták, ředitel společnosti Chytrý Honza. Životní pojištění získalo nálepku produktu, na kterém vydělávají nepoctiví prodejci na úkor klientů a nyní na ni doplácí.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Jiří Hovorka
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



