
Zuzana Šimonovská
Musí být velmi otevřený svému klientovi, vnímat jeho potřeby a snažit se mu přizpůsobit praxi. V tom je inovace, ať už spojujete cokoliv. Klientovi musíte vyjít vstříc v jeho potřebách a splnit to, co očekává. Někdy je to těžké, ale nesmíte se spokojit se vzorem.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Jaroslav Kramer
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



