Dvacítka právníků z celé Evropy přijela do Prahy v rámci semináře pořádaného mezinárodní organizací AIJA zlepšit své prezentační dovednosti. "Lidé nás vnímají odlišně od toho, jak vnímáme sami sebe," zněl hlavní důvod, proč se právníci o svůj vlastní rozvoj zajímali. Hlavními přednášejícími semináře byli Tamás Lippner, Henry Scullion a Hans Peterson z maďarské společnosti Sell & Speak Ltd. Ta se věnuje trénování prezentačních či obchodních dovedností a privátnímu koučinku. Školitelé se zaměřili jak na hlasovou průpravu, tak na řeč těla a obsah sdělení.

Účastníci si například měli uvědomit, jak důležité je používání pauz v mluvě. Díky nim se tak může i z nezajímavé informace stát sdělení, které posluchače zajímá.

Newsroom i umění

Třídenní workshop byl plný interaktivních školení, přednášek a zajímavého doprovodného programu. Účastníci se například mohli podívat do newsroomu Economie a vyzkoušet si mluvit na kameru v prostorách, kde se natáčí rozhovory projektu DVTV.

V rámci semináře vystoupil také Jaroslav Kramer, šéfredaktor měsíčníku Právní rádce. Ve svém příspěvku se věnoval nejčastějším chybám, kterých se právníci dopouští při kontaktu s novináři. Dalším řečníkem z Economie byl Filip Rožánek, šéfredaktor týdeníku Marketing & Media. Jeho příspěvek se věnoval aktivitě právníků na sociálních sítích. Podle aktuálního průzkumu American Bar Association má totiž 85 procent advokátních kanceláří vlastní webové stránky a 76 procent pak udržuje svou on-line viditelnost pravidelně. To je o 22 procent víc než v roce 2012. Pokud jde o sociální sítě, 71 procent právníků je využívá k profesnímu networkingu a kariérnímu růstu, 48 procent ke klientskému rozvoji a 45 procent ke vzdělávání a udržení si přehledu o aktuálních informacích. K novému klientovi se díky své síti dostalo 24 procent amerických právníků.

Chcete číst dál?

Ještě na vás čeká 60 % článku.

První 3 měsíce, pak 199 Kč měsíčně

S předplatným získáte

  • Web Ekonom.cz bez reklam
  • Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
  • Možnost ukládat si články na později
Nebo
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!

Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.

Odkaz pro sdílení:
https://pravniradce.ekonom.cz/c1-65687570-jak-zlepsit-sve-prezentacni-schopnosti