Dvacítka právníků z celé Evropy přijela do Prahy v rámci semináře pořádaného mezinárodní organizací AIJA zlepšit své prezentační dovednosti. "Lidé nás vnímají odlišně od toho, jak vnímáme sami sebe," zněl hlavní důvod, proč se právníci o svůj vlastní rozvoj zajímali. Hlavními přednášejícími semináře byli Tamás Lippner, Henry Scullion a Hans Peterson z maďarské společnosti Sell & Speak Ltd. Ta se věnuje trénování prezentačních či obchodních dovedností a privátnímu koučinku. Školitelé se zaměřili jak na hlasovou průpravu, tak na řeč těla a obsah sdělení.
Účastníci si například měli uvědomit, jak důležité je používání pauz v mluvě. Díky nim se tak může i z nezajímavé informace stát sdělení, které posluchače zajímá.
Newsroom i umění
Třídenní workshop byl plný interaktivních školení, přednášek a zajímavého doprovodného programu. Účastníci se například mohli podívat do newsroomu Economie a vyzkoušet si mluvit na kameru v prostorách, kde se natáčí rozhovory projektu DVTV.
V rámci semináře vystoupil také Jaroslav Kramer, šéfredaktor měsíčníku Právní rádce. Ve svém příspěvku se věnoval nejčastějším chybám, kterých se právníci dopouští při kontaktu s novináři. Dalším řečníkem z Economie byl Filip Rožánek, šéfredaktor týdeníku Marketing & Media. Jeho příspěvek se věnoval aktivitě právníků na sociálních sítích. Podle aktuálního průzkumu American Bar Association má totiž 85 procent advokátních kanceláří vlastní webové stránky a 76 procent pak udržuje svou on-line viditelnost pravidelně. To je o 22 procent víc než v roce 2012. Pokud jde o sociální sítě, 71 procent právníků je využívá k profesnímu networkingu a kariérnímu růstu, 48 procent ke klientskému rozvoji a 45 procent ke vzdělávání a udržení si přehledu o aktuálních informacích. K novému klientovi se díky své síti dostalo 24 procent amerických právníků.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 60 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



