V České republice aktuálně působí více než 36 000 e-shopů. A i když jejich počet oproti předešlému roku klesl o 600, jejich nabídka se neustále rozšiřuje, a to i na sortiment, který byl ještě donedávna doménou kamenných obchodů.
Tržby českých e-shopů atakovaly koncem roku 2016 úroveň 100 miliard Kč ročně, resp. tato hranice by měla v letošním roce padnout. Uvedený obrat reprezentuje téměř desetinu českého maloobchodu. Česká republika patří mezi pět zemí s nejvyšším podílem prodeje po internetu na maloobchodě v rámci celé EU, tedy vlastně je "e-shopovou velmocí".
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



