Z kvalitativní studie, kterou jsme ve společnosti SingleCase prováděli mezi klienty advokátních kanceláří, vyplývá, že většina advokátů nevěnuje dostatečnou pozornost zákaznické zkušenosti. Advokáti rádi staví svou reputaci na odbornosti. Tu přitom klient nemá jak zhodnotit. Naopak nedostatečně sledují jiné aspekty samotné služby, například jestli klient v průběhu spolupráce ví, co se bude dít dál, nebo jestli má na jejím konci pocit, že své peníze utratil smysluplně.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



