Současný vývoj práva v rámci tzv. jednotného digitálního trhu shrnuje především dokument Strategie pro jednotný digitální trh v Evropě1, který komise zveřejnila 6. května 2015 (dále také jen "Strategie"). Strategie stanovuje tři základní pilíře, na základě kterých má být jednotný digitální trh vybudován:
- zlepšení přístupu spotřebitelů a podniků ke zboží a službám on-line v celé Evropě;
- vytvoření vhodných podmínek pro rozvoj digitálních sítí a služeb a
- maximalizace růstového potenciálu evropské digitální ekonomiky.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Michal Nulíček
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



