Pro skutečnou společensky prospěšnou činnost je podle Erwina Hanslika z advokátní kanceláře Taylor Wessing Praha klíčové rozhodnutí, že chceme skutečně nezištně někomu pomoci. A to není vždy automatické.
"Jak se nejlépe zviditelnit? V marketingu už nemáme budget, s PR je to těžký. Hi-tech produkty už jsme vyčerpali, inovace taky máme, všechno je cool, odlišnosti od konkurence v našem sektoru už ani nejsou možné, služby nabízíme taky skvělé, na vysoké úrovni, jak jinak. Tak jak to udělat, aby se o nás vědělo?" poslouchal jsem lamentování účastníka jedné konference. A sledoval jeho rozjímání: "… dáme se na CSR, všichni teď dělají CSR nebo něco jako zadarmo, to by se mohlo hodit…" kalkuloval onen pán a byl zcela spokojen s výsledkem svého self-brainstormingu.
Asi ale netušil, že udělat skutečně něco společensky prospěšného a být odpovědný ke svému okolí něco stojí. Stojí především rozhodnutí, že chci skutečně nezištně někomu pomoci. Že nechci dělat něco "jako" by se dělalo, bez kalkulu, že mi to něco přinese.
Zadejte prosím platný e-mail.Tento e-mail je již použit. Zadejte jiný nebo se přihlaste
Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.
Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.
Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.
Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:
Platba kartou
Rychlá online platba
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
[name_short][notes.note_1][notes.note_2]
Vybrané předplatné[name][notes.note_1].
[email]Přihlášený uživatel
[number]Platnost do: [valid.month]/[valid.year]
Upozornění 2 dny před automatickou obnovou předplatného
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s.
Odmítnout zasílání
Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získavat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem a službami, například:
Odkaz na stažení mobilní aplikace
Aktivační kód pro přístup k audioverzi obsahu
Informace o podstatných změnách a produktových novinkách
Přihlášením k newsletteru beru na vědomí, že dochází ke sbírání a zpracování osobních údajů. Více informací o zásadách ochrany osobních údajů naleznete ZDE.