"Jak se nejlépe zviditelnit? V marketingu už nemáme budget, s PR je to těžký. Hi-tech produkty už jsme vyčerpali, inovace taky máme, všechno je cool, odlišnosti od konkurence v našem sektoru už ani nejsou možné, služby nabízíme taky skvělé, na vysoké úrovni, jak jinak. Tak jak to udělat, aby se o nás vědělo?" poslouchal jsem lamentování účastníka jedné konference. A sledoval jeho rozjímání: "… dáme se na CSR, všichni teď dělají CSR nebo něco jako zadarmo, to by se mohlo hodit…" kalkuloval onen pán a byl zcela spokojen s výsledkem svého self-brainstormingu.
Asi ale netušil, že udělat skutečně něco společensky prospěšného a být odpovědný ke svému okolí něco stojí. Stojí především rozhodnutí, že chci skutečně nezištně někomu pomoci. Že nechci dělat něco "jako" by se dělalo, bez kalkulu, že mi to něco přinese.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později