Na tu dovolenou se Pavel H. ze severní Moravy těšil dlouho dopředu: dvoutýdenní pobyt v bulharském Primorsku si s manželkou a dvěma malými dětmi objednali a zaplatili s desetiměsíčním předstihem. Když ale v srpnu 2018 dorazili do dvouhvězdičkového hotelu Flirt, byl zklamán. Pokoj byl nad hlučnou diskotékou, odtok ve sprše byl ucpaný a ani snídaně nebyly podle jeho představ. Byly jednotvárné a například vajíčka servíroval hotel studená.
Cestovní kancelář ani přes opakované stížnosti nezjednala nápravu, a proto se rozhodl využít možnosti žádat slevu. Ani s tím u cestovky nepořídil a obrátil se na soud. Prvoinstanční Obvodní soud pro Prahu 7 dal Pavlu H. za pravdu. Závady prý řádně a včas reklamoval a na slevu má nárok. Jednotlivé prohřešky pak ocenil: deset procent za hlučnou diskotéku, deset procent za nefunkční odtok a pět procent za snídani neodpovídající očekávanému standardu. Přikázal tak cestovní kanceláři vrátit čtvrtinu ze zaplacených 55 tisíc korun.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později