Na tu dovolenou se Pavel H. ze severní Moravy těšil dlouho dopředu: dvoutýdenní pobyt v bulharském Primorsku si s manželkou a dvěma malými dětmi objednali a zaplatili s desetiměsíčním předstihem. Když ale v srpnu 2018 dorazili do dvouhvězdičkového hotelu Flirt, byl zklamán. Pokoj byl nad hlučnou diskotékou, odtok ve sprše byl ucpaný a ani snídaně nebyly podle jeho představ. Byly jednotvárné a například vajíčka servíroval hotel studená.
Cestovní kancelář ani přes opakované stížnosti nezjednala nápravu, a proto se rozhodl využít možnosti žádat slevu. Ani s tím u cestovky nepořídil a obrátil se na soud. Prvoinstanční Obvodní soud pro Prahu 7 dal Pavlu H. za pravdu. Závady prý řádně a včas reklamoval a na slevu má nárok. Jednotlivé prohřešky pak ocenil: deset procent za hlučnou diskotéku, deset procent za nefunkční odtok a pět procent za snídani neodpovídající očekávanému standardu. Přikázal tak cestovní kanceláři vrátit čtvrtinu ze zaplacených 55 tisíc korun.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Marek Pokorný
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



