Ekonomická studie, kterou si nechal zpracovat jeden z tuzemských pivovarů, nevyzněla optimisticky. Provoz jeho sodovkárny byl tak nerentabilní, že jediná rozumná cesta byla jej ukončit. Tím spíše, když sídlila v pronájmu, za nějž firma ročně platila přes milion korun.
Akcionáři se proto rozhodli věc řešit jednoduše: Představenstvu společnosti na valné hromadě uložili celý provoz i včetně ochranných známek prodat v jednokolové soutěži. Jediným kritériem měla být cena s podmínkou, že pokud výnos nedosáhne alespoň 5,5 milionu, soutěž se zruší.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Marek Pokorný
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



