Když chcete založit úspěšnou firmu, musíte svému nápadu věřit. Pak ho dokážete prosadit. To je podle Avnera Gala, izraelského podnikatele s více než 20letou zkušeností s marketingem inovací, základním a nejdůležitějším bodem na cestě k nové silné značce. Po letech tápání a nízkého sebevědomí se právě důvěra ve zdar nových projektů a v sebe sama konečně začíná prosazovat i na české mladé podnikatelské scéně. Loni na zdejším trhu vzniklo 629 start‑upů, tedy o polovinu více, než představuje průměr předchozích čtyř let. Začínajícím podnikatelům na rozdíl od jejich předchůdců již nechybí ani globální ambice dostat mladou českou značku daleko do velkého světa.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později