Sžít se s udržitelností není jednoduché. Vyjma několika málo podnikatelů a ekonomů vizionářů se o ni ještě před třemi lety staral málokdo. A když už se pod tlakem z Evropské unie začalo o této nové filozofii uvažovat i v českém byznyse, získala pachuť prázdných propagačních a marketingových hesel. Přispěla k tomu i absence jasných kritérií, která by stanovila, co je a co není udržitelné.
Avšak smysl udržitelnosti je mnohem hlubší. Ať děláme cokoliv v malém nebo ve velkém, měli bychom brát ohled na planetu a své okolí a snažit se přinejmenším eliminovat negativní dopady svého počínání na okolí a vyvážit je jinými hodnotami, jako je například ochrana přírody či ohrožených a vyloučených skupin společnosti.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 60 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Alžběta Vejvodová
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



