Spěch stranou, udržitelnou firmou s vysokým ESG ratingem se nelze stát přes noc. Trvá to roky. Podle Ondřeje Ptáčka, ředitele v PwC a experta na strategické poradenství v oblasti ESG, by během ní především podniky neměly zakrývat skutečný stav věcí a měly by mluvit i o tom, co se zrovna nepovedlo. „Čím víc informací o sobě budou zveřejňovat, tím bude jejich hodnocení lepší,“ radí.
Co by měly firmy vědět o ESG, než se pustí do přípravy strategie?
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111