Spěch stranou, udržitelnou firmou s vysokým ESG ratingem se nelze stát přes noc. Trvá to roky. Podle Ondřeje Ptáčka, ředitele v PwC a experta na strategické poradenství v oblasti ESG, by během ní především podniky neměly zakrývat skutečný stav věcí a měly by mluvit i o tom, co se zrovna nepovedlo. „Čím víc informací o sobě budou zveřejňovat, tím bude jejich hodnocení lepší,“ radí.
Co by měly firmy vědět o ESG, než se pustí do přípravy strategie?
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Alžběta Vejvodová
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.




