Unijní předpisy začnou razantně potírat lehkovážný přístup byznysu ke klimatickým hrozbám, jímž si usnadňuje přístup na trh. Legislativa vyhlásila tvrdší boj proti greenwashingu, tedy lhaní a podvádění při prezentaci ekologických opatření a činů. V blízké budoucnosti – zřejmě od roku 2026 – bude platit směrnice s přísnými pravidly pro veškerá komerční a marketingová sdělení, v nichž firma uvádí, že její výrobky a služby jsou šetrné k životnímu prostředí. Nebo šetrnější, než jaké nabízí konkurence.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Josef Pravec
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



