Čínské internetové tržiště Temu si v poslední době získalo u českých spotřebitelů značnou popularitu, ovšem ne vždy v pozitivním slova smyslu. Kvůli silné reklamní masáži budí ze snu i řadu tuzemských majitelů e‑shopů. Temu nabízí zboží za pohádkově nízké ceny, které skoro nutí mávnout rukou nad kvalitou. Jak vysoká je cena, kterou platíme za levný nákup? Platí český spotřebitel na čínském tržišti pouze penězi, nebo i svým soukromím, či dokonce zdravím? Nabízí se i provokativní otázka, zda má čínský gigant potenciál narušit důvěryhodný prostor pro nakupování na internetu, který v Evropě budujeme.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později