Ten Nissan měl už nejlepší roky za sebou. Na tachometru měl najeto přes 182 tisíc kilometrů. Když jeho motor opakovaně spadl do nouzového režimu a na palubní desce se rozsvítilo několik výstražných kontrolek, zajel s ním Michal K. do autorizovaného servisu.
Technici vůz vzápětí vzali na zkušební jízdu. Při ní stroj samovolně začal zrychlovat, takže jej museli zastavit brzdou a přivolat si odtah. Jak se ovšem vzápětí ukázalo, došlo k samovznícení motoru. Mimo jiné proto, že vůz měl poškozené vstřikovací trysky a v motoru bylo nadměrné množství oleje.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Marek Pokorný
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



