Ten Nissan měl už nejlepší roky za sebou. Na tachometru měl najeto přes 182 tisíc kilometrů. Když jeho motor opakovaně spadl do nouzového režimu a na palubní desce se rozsvítilo několik výstražných kontrolek, zajel s ním Michal K. do autorizovaného servisu.
Technici vůz vzápětí vzali na zkušební jízdu. Při ní stroj samovolně začal zrychlovat, takže jej museli zastavit brzdou a přivolat si odtah. Jak se ovšem vzápětí ukázalo, došlo k samovznícení motoru. Mimo jiné proto, že vůz měl poškozené vstřikovací trysky a v motoru bylo nadměrné množství oleje.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později