Kateřinu K. začal zlobit plynový kotel značky Viadrus, a tak se rozhodla objednat servisního technika na kontrolu. Ten po krátké obhlídce došel k verdiktu: Nebyl servisovaný, je ve velmi špatném stavu a nevztahuje se na něj záruka. Jeho oprava tak není rentabilní. Ženu tak přesvědčil, aby si u jeho firmy P. objednala kotel nový.
Na místě s ní také hned sepsal smlouvu a žena mu zaplatila zálohu 70 tisíc korun. Firma nový kotel během týdne nainstalovala a celkovou cenu vyčíslila na 111 tisíc korun. Požadovala tak doplatit 41 tisíc. Jenže Kateřina K. si mezitím nechala stav starého kotle posoudit u jeho výrobce a ten došel k překvapivému zjištění: Šlo jen o drobnou závadu, jejíž oprava by nestála víc než pět tisíc korun. A k podobnému názoru došel i další oslovený technik.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Marek Pokorný
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



