Kateřinu K. začal zlobit plynový kotel značky Viadrus, a tak se rozhodla objednat servisního technika na kontrolu. Ten po krátké obhlídce došel k verdiktu: Nebyl servisovaný, je ve velmi špatném stavu a nevztahuje se na něj záruka. Jeho oprava tak není rentabilní. Ženu tak přesvědčil, aby si u jeho firmy P. objednala kotel nový.
Na místě s ní také hned sepsal smlouvu a žena mu zaplatila zálohu 70 tisíc korun. Firma nový kotel během týdne nainstalovala a celkovou cenu vyčíslila na 111 tisíc korun. Požadovala tak doplatit 41 tisíc. Jenže Kateřina K. si mezitím nechala stav starého kotle posoudit u jeho výrobce a ten došel k překvapivému zjištění: Šlo jen o drobnou závadu, jejíž oprava by nestála víc než pět tisíc korun. A k podobnému názoru došel i další oslovený technik.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.