Blížící se konec roku je tradičně chvílí, kdy se v distribučních systémech upravují smlouvy, přepisují rabaty a bonusová schémata. Výrobci a dovozci v této souvislosti často řeší, jak nastavit férové podmínky v situacích, kdy se v jejich distribučních systémech používají různé prodejní kanály: typicky distributoři s kamennými prodejnami a distributoři prodávající (někdy i výlučně) jen online. Obvyklé vnímání je, že online prodejci v určité míře „kazí“ obchod tradičním distributorům s kamennými provozovnami. Je tedy vhodná doba připomenout možnosti nastavení odlišných podmínek těmto dvěma distribučním kanálům.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Hynek Peroutka
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



