Jak vnímáte povinnost zřízení datové schránky?
Pro příjem zpráv neutrálně. Není pro nás zásadní rozdíl, zda pošta chodí papírově nebo prostřednictvím datové schránky. Pro odesílání přepokládám, že i nadále bude uživatelsky přívětivější zasílat zprávy e-mailem s elektronickým podpisem než prostřednictvím datové schránky.
Řešil jste v souvislosti s datovou schránkou nějaký problém? Jakým způsobem se vám ho podařilo vyřešit?
Neřešil.
Jak se obecně stavíte k elektronizaci veřejné správy a k souvisejícím otázkám?
Z hlediska uživatele jednoznačně pozitivně, zejména možnost podávat elektronicky návrhy a jiná podání šetří nám i našim klientům značné náklady na poštovném, tisku a kopírování.
Odpovědi dalších advokátů najdete v červencovém čísle Právního rádce, který vyšel 26. července a také na tomto webu.