Nový automobil si Šárka P. z Ústí nad Labem dlouho vybírala. Nakonec koupila Citroën C4 za 310 tisíc korun a základní model se rozhodla rozšířit o několik doplňků. Připlatila si za předního parkovacího asistenta a loketní opěrku. Brzy však byla s novým autem nespokojená. Parkovací asistent nefungoval a neoriginální opěrka jí bránila bezproblémově řadit. Navíc si při výměně kola při defektu poškodila práh vozidla – hever dala na nevhodné místo. Oprava ji stála 30 tisíc korun. Podle ní byl ovšem na vině výrobce, protože nedostatečně označil místo, kam se má hever při opravě umístit. Chybělo totiž sdělení, jak hluboko od okraje vozidla se má zvedák zapřít.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111